Alla inlägg under maj 2012

Av Linnea - 14 maj 2012 20:24

Fyllde år veckan som vart, hela 24år på denna jord. Hände inte så mycket, sovmorgon, älskling bjöd på mat. Fick en fin present också, och av mig själv fick jag helt nytt smink :-) min älskade lillasyster kommer att bjuda mig på mat och bio och det ser jag fram emot :-) bara en liten uppdatering denna gång, nästa gång tar vi bladet från munnen och berättar om mina depressioner, 24 år på denna jord och i långa perioder under 10 år önskan om att dö.Bye bye Och kommentera för fan så jag vet att ni läser ;-)

Av Linnea - 3 maj 2012 11:49

Så underbart skönt väder! Satt ute på balkongen igår och fick mig lite färg :-) Kunde tyvärr inte gå ut för Alice har vart jätte förkyld och hostat så fruktansvärt och vart super gnällig så ville inte ta ut henne. Idag verkar det bättre så blir nog en promenad senare :-)

Har nu börjat med mina tabletter, är uppe i halva dosen och jag blir skit trött, tar dom vid 9 på kvaääen och sen måste jag gå och lägga mig :-P Men det är förhoppningsvis bara tillfälligt.

Snart fyller jag år :-) Det är väl inget speciellt egentligen men min syster ska bjuda mig på bio och mat och det ser jag fram emot, ska bli så skönt att komma bort lite och mysa med min finaste vän :-)

Iza har börjat trottsa mer nu, iallafall mot mig, hon blir ju 7 år och nu vet hon mer tydligt att jag inte är hennes mamma och börjar göra lite uppror, men det var ju väntat. Tur att det bara är ibland, annars är hon hur gullig som hellst och vill mysa och gosa med mig.

Ne nu får jag allt titta på något avsnitt av Ringer medans Alice sover :-)

Bye bye

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards