Alla inlägg under juli 2013

Av Linnea - 10 juli 2013 19:51

Nu var det ett tag sedan jag skrev. På fredag åker vi till Varberg över helgen och bara tar det lugnt! Barnen får vara hos farmor så vi får vara lite ensamma med vänner :-)
Igår var det underbart väder och den spenderade vi ute och sen grillade lite korv med Mikael och sen åkte vi till flämslätt och badade, Iza sprang i och doppade sig direkt medans Mikael och Niclas solade och jag och Alice sakta gick i. Hon var jätte intresserad av andra småbarn som plaskade runt, sakta gick hon längre i medans hon höll hårt i min hand. Dock snubblade hon och hamna under vattnet men jag tog fort upp henne och det var ingen direkt fara, så höll jag i hennes händer och drog henne genom vattnet med benen och Gud vad roligt hon tyckte det var! Sen stod hon och plaskade med händerna och tjöt glatt :-) resten av tiden satt vi i grundt vatten med hink och spade <3
Nä nu blir det film, fast and furiouse 6:-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards