Alla inlägg den 15 april 2012

Av Linnea - 15 april 2012 14:00

Hej hej hej!

Idag känns som en toppen dag!

Varför? Vet inte, Alice gav oss sovmorgon, trevlig kväll med älskling igår då han gjorde räksmörgåsar och gav mig en jätte lång och go massage. Så antar att jag är utvilad och avslappnad :-)

Hur öppen ska man var på bloggen då? HAr mycket på hjärtat men vet inte om man vills kriva om det då det säkert sitter folk och läser och önskar en all olycka.. Men även om det finns saker som är jobbiga och som tär på en emellanåt så överväger det goda det. Har en underbar man som jag är jätte kär i och som är en underbar pappa. Så har vi en liten tjej som är det bästa som hänt mig, sover massor, glad och framåt. En jävlams tur vi har haft med henne ;-) Och så har vi ju en större tös, som det går jätte bra för i skolan och som är en jätte bra storasyster, Alice skiner verkligen upp så fort hon får se Iza och det märks hur mycket Iza älskar henne. Ne nu får jag ont i fingrarna av att skriva :-P Får räcka för denna gången.

Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards