Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Linnea - 30 juni 2013 16:59

Just nu pratar Niclas i telefon med sin lärare som ringde honom angående bilar ;-) Niclas bytte ju så kylarfläkten fungerade i bilen och läraren ville väll göra likadant och ringer och frågar om hjälp :-) händig min man är ;-)

Vi körde ut Alice till axvall förut så hon fick sova där och vi vara lite själva, det behövs :-) så Niclas hämtar henne imorn efter skolan och jag får vara alldeles ensam :-) sköönt!

Jag och min nya "handledare" ska nog så småningom kolla på lite distansutbildningar för jag behöver ju läsa in gymnasiekompentensen för att överhuvudtaget ha en chans att få jobb och jag längtar till att plugga :-) speciellt när jag får göra det hemma i lugn och ro, skolan har ju aldrig funkat för mig så att sätta mig i skolbänken är uteslutet. Det vi ska kolla upp att läsa är engelska, svenska, psykologi och kanske även om det finns någon djurskötarutbildning på folkhögskolenivå tyckte hon :-)

Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards