Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Linnea - 11 juni 2011 19:26

Har så otroligt tråkigt just nu, sov tills kl 13 idag, antar att det var för att jag inte sov så mycket på sjukhuset. Sen blev det lite frukost och tv tittande, sen var vi en sväng hos Linda och Jonas, lilla Felicia är ju så go :-) Och hon gillar verkligen bullar :-) Så det var mycket trevligt. Men nu så har jag tråkigt, känner inte för något heller, inte bada, inte se på film, inte nångonting.. Så nu har jag läst massa om tiden på bb sen när man fött, vad som händer och hur man gör mm, kan vara bra att vara förberedd, men det är ju inte än på ett tag jag ska dit :-P

Har skrivit en lista på vad som behöver införskaffas innan beisen kommer och det är en hel del :-P Säng, skötbord, vagn och bilstol har vi och det är ju det som är dyrast, men allt annat plockar ju på det med, så vi planerar att åka till Ullared i slutet av augusti.

Känns som jag är sugen på något.. Har "bara" ätit 4 mackor till frukost och lite fika hos Linda men ingen mat, Niclas hade kvar pizza sen igår. Men känns som jag vill ha vattenmelon, men borde egentligen köpa någon mat och få i mig.. Får väl se, kanske vi kan ta en promenad fram till Ica om älsklingen kan slita sig från filmen på tv :-P

Ha det så bra!

Linnea

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards