Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Linnea - 14 juni 2011 10:59

Är uppe lite tidigare idag men det beror nog på att jag gick och lade mig tidigare igår med :-)

Till frukost blev det ballerina och cola :-P Orka inte äta smörgås utan var sugen på kakor.

Fryser som fan så jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning då jag och Niclas ska på möte i Skövde sen, han åker snart från skolan, duktig han är som åkt dit och tillbaka enbart för att vara med på en genomgång :-) Det är ju ändå typ 8 mil enkelresa.

Igår så kom vi på i sista minuten att det var sommarfest på Izas förskola och Niclas skulle iväg så vi fick skynda oss och handla lite fika, packa ner filt och så släppte han av oss så vi kunde vara med, barnen sjöng massa sommarlåtar och fick alla sina teckningar dom gjort under året samt en dvd skiva med massa bilder på barnen sen blev det fika utomhus :-) Jag är ju lite blyg och tycker sånt är jobbigt med massa folk man inte känner men har man barn så kan man ju inte vara egoistisk utan får bita i det sura äpplet :-) Sen gick vi hem och på vägen hem så är Iza lite seg och ska stanna och titta på allt så jag går och så ropar jag "Kom nu Iza!" Och då springer hon så fort hon kan förbi mig och ropar "Okej mamma!" och flinar mot mig, det känns värmande i hjärtat när hon säger så :-) Samma när det var morsdag så sa hon att det var min dag för jag är hennes mamma :-)

Ne nu får jag hoppa in i duschen.

Tänker på Linda som är på mvc idag :-)<3

Kram

Linnea

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards