Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Linnea - 15 juni 2011 19:40

Jag har just nu världens cravings, på massa saker men speciellt mariekex, kinapuffar och cola!! I början av graviditeten var det apelsiner och apelsinsaft i typ 2 veckor, sen har det vart skorpor, knäckebröd och nu senast har det vart vattenmelon i flera veckor, så sjukg gott, men inte så billigt :-/


Imorn ska vi på vårt allra första föräldrakurs :-) Niclas har ju redan gått på den men vi ska gå igen eftersom det är mitt första barn samt att det är ju inte fel för Niclas att friska upp minnet heller :-) Men är lite nervig för det ifall man ska prata mycket inför gruppen, antar att vi ska presentera oss och det känns lite jobbigt..

det är från 14.30-16.30 och 16.30 ska vi på utvecklingssamtal på förskolan så det blir tight men Niclas ska kolla om vi kan komma 10 minuter senare så vi slipper stressa..

Sandra och Tomas skulle nog gå ut och gå med lillen en sväng och då skulle dom komma förbi så vi får kika på honom :-) Har ju bara sett några bilder än :-)


Just nu utspelar det sig en kamp mellan Niclas och Iza, hon vägrar äta sin macka om det är ost på den, fast hon redan ätit en med ost och hon gillar den osten, och Niclas säger att antingen äter hon upp smörgåsen som den är eller så går hon och lägger sig, då stirrar hon skit surt och uppkäftigt på honom och han stirrar tillbaka och så ger hon upp och äter :-P Hon är väldigt trottsig just nu, mest mot mig men det blir mer och mer mot Niclas med..

Det får väl räcka för ikväll.

Är inte riktigt nöjd med bloggens färger så får be er ha tålamod medans jag fixar tills jag blir nöjd :-)

Kram

Linnea

Av Linnea - 15 juni 2011 13:14

  Min man och bonusdotter <3

  Min mage <3 23+5

   

Gein                               Gacy 

Av Linnea - 15 juni 2011 11:32

Är helt slut, men får inte sova mer för Gein (katten) Lägger jag mig i sängen så hoppar han upp och är urgosig och klappar jag inte honom så trycker han sig mot mig tills jag gör det :-P

Just nu känns det bara blä, så mycket att tänka på och göra + att jag börjat må illa igen, men bara på kvällen/natten, tror det är magkatarren som gör det, och det är ju lite jobbigt.

Bebisen sparkar och lever, men nästan bara på kvällen :-) Längtar tills det känns ännu mer så Iza kan känna också, blir lite mer verkligt för henne då, Niclas kan känna om han lägger huvudet mot magen och ibland om han trycker handen mot magen när det håller på :-) Igår så sa Iza att jag och bebisen var söta men att bebisen var sötare, och då sa jag "men du har väl inte sett bebisen?" Och så sa hon bara "Nej" Men hon tyckte väl det ändå :-)

Linda kanske ringer sen för hon skulle in till Skara och då kanske vi syns en sväng :-) Vore roligt <3

Idag blir det lassagne till middag och så tänkte jag få tummen ur och tvätta Izas lego i badkaret för det är så smutsigt och jag har ju lite problem med bakterier mm :-P

Kram!

Linnea

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards