Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Linnea - 20 juni 2011 14:47

Jag såg fram emot en tyst och lugn dag och få sova ut riktigt mycket men icke, då har Niclas glömt att förskolan är stängd i dag, imorn och på fredag så han fick ju snällt komma hem med Iza, och han stanna hemma med. Så det var inte tyst och lugnt alls, dock åkte dom till min mamma och lämnade en sänggavel hon skulle ha så lite till fick jag sova.

Nu står Niclas och lagar mat, gött att jag slipper det idag :-)

Nu väntar jag på att järntabletterna ska börja värka så jag inte är så trött, magen har kommit igång iaf :-P

På fredag så åker vi till mamma och äter mat och har det bra, så kanske jag kan dra med Niclas på en tur i skogen för mamma sa att svampen var påväg :-) Wiee, som jag har längat!!!

Sen på kvällen vet jag inte än vad det blir, kanske bara att ta det lugnt hemma.

Nä nu är det mat :-)

Bye

Linnea

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards