Direktlänk till inlägg 15 juni 2011

Cravings

Av Linnea - 15 juni 2011 19:40

Jag har just nu världens cravings, på massa saker men speciellt mariekex, kinapuffar och cola!! I början av graviditeten var det apelsiner och apelsinsaft i typ 2 veckor, sen har det vart skorpor, knäckebröd och nu senast har det vart vattenmelon i flera veckor, så sjukg gott, men inte så billigt :-/


Imorn ska vi på vårt allra första föräldrakurs :-) Niclas har ju redan gått på den men vi ska gå igen eftersom det är mitt första barn samt att det är ju inte fel för Niclas att friska upp minnet heller :-) Men är lite nervig för det ifall man ska prata mycket inför gruppen, antar att vi ska presentera oss och det känns lite jobbigt..

det är från 14.30-16.30 och 16.30 ska vi på utvecklingssamtal på förskolan så det blir tight men Niclas ska kolla om vi kan komma 10 minuter senare så vi slipper stressa..

Sandra och Tomas skulle nog gå ut och gå med lillen en sväng och då skulle dom komma förbi så vi får kika på honom :-) Har ju bara sett några bilder än :-)


Just nu utspelar det sig en kamp mellan Niclas och Iza, hon vägrar äta sin macka om det är ost på den, fast hon redan ätit en med ost och hon gillar den osten, och Niclas säger att antingen äter hon upp smörgåsen som den är eller så går hon och lägger sig, då stirrar hon skit surt och uppkäftigt på honom och han stirrar tillbaka och så ger hon upp och äter :-P Hon är väldigt trottsig just nu, mest mot mig men det blir mer och mer mot Niclas med..

Det får väl räcka för ikväll.

Är inte riktigt nöjd med bloggens färger så får be er ha tålamod medans jag fixar tills jag blir nöjd :-)

Kram

Linnea

 
 
Linda!

Linda!

15 juni 2011 21:05

I Vara fick man presentera sig med namn, vart man kom ifrån och vilket datum man har bf =)
vart knallröd i ansiktet när de va min tur för mitt blodtryck ökade så bara för jag vart nervös..
Men skönt att du har Niclas med dig =) jag fick gå sj..
Puss <3

http://asomilinda.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 10 juli 2013 19:51


Nu var det ett tag sedan jag skrev. På fredag åker vi till Varberg över helgen och bara tar det lugnt! Barnen får vara hos farmor så vi får vara lite ensamma med vänner :-) Igår var det underbart väder och den spenderade vi ute och sen grillade lite...

Av Linnea - 30 juni 2013 16:59

Just nu pratar Niclas i telefon med sin lärare som ringde honom angående bilar ;-) Niclas bytte ju så kylarfläkten fungerade i bilen och läraren ville väll göra likadant och ringer och frågar om hjälp :-) händig min man är ;-) Vi körde ut Alice ti...

Av Linnea - 28 juni 2013 08:04


Idag är det äntligen fredag, och idag är en bra dag. Har haft några tuffa dagar och i tisdags kväll tog jag faktiskt en lugnande, den första på typ ett år men hade sån ångest och kunde inte somna. Men idag känns det bättre fast jag är trött, Alice ...

Av Linnea - 25 juni 2013 18:52


Idag skulle jag praktisera men har vart lite jobbigt dom senaste dagarna så sköt upp det till imorn, vill inte men måste. Vill bara lägga mig under täcket och sova bort tid men jag vet att det bara gör saken värre. Fick svar från läkaren ang svet...

Av Linnea - 24 juni 2013 09:45

En ny vecka och idag är jag och Alice hemma själva, och vad trottsig hon är ;-) kastar saker om hon inte får som hon vill och slänger sig på golvet :-p bara att andas och vara bestämd. Niclas mådde ju inte bra i fredags så vi kunde inte fira mids...

Ovido - Quiz & Flashcards