Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Min klagosång

Av Linnea - 28 juni 2011 11:34

Just nu känns det bara som det är för mycket så jag tänkte skriva av mig och klaga lite :-P

Jag har:

Dagligen ont av gallan så får käka alvedon

En del ångest pga att jag sänkt tablettdosen

Skit ont i höfterna/rumpa/svank

Fått en jävla halsbränna på kvällarna

Håller på att bli sjuk

Ja, mer än så är det inte :-P Känns som det är för mycket, orkar inte mer. Men ändå kan jag glädjas av den lilla i magen och att jag har en sån fin familj :-)

Iza är ju otroligt trottsig just nu, hon betedde sig illa en dag och skulle gå och lägga sig för kvällen så gick jag in efter henne och säger åt henne att nu får hon skärpa sig och då tar hon av sig tröjan, slänger den mot mig på golvet och säger "jag skärper mig om du skärper dig!!" herregud säger jag bara, vad får dom allt ifrån? :-P

Och i förrgår så var hon jätte jobbig och trottsig mot både mig och Niclas och så går han in på hennes rum och pratar med henne och så smyger jag och ställer mig utanför för att höra och se hur han sköter det och så hör jag jätte fina saker, att han älskar henne jätte mycket men hon måste lyssna och även på mig, och att nu när jag har en bebis i magen så blir jag jätte trött och ledsen och att både Iza och Niclas får lyssna på mig :-) Och jag blev så glad, Niclas har ju lite problem med att vara uppmärksam och då kändes det jätte skönt att höra att han försöker ändå :-)

Får se om Niclas kommer hem lite tidigare idag så vi kan åka och bada med Iza, får ju passa på nu när det är varmt.

Ha det så bra och njut av värmen!

Linnea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 10 juli 2013 19:51


Nu var det ett tag sedan jag skrev. På fredag åker vi till Varberg över helgen och bara tar det lugnt! Barnen får vara hos farmor så vi får vara lite ensamma med vänner :-) Igår var det underbart väder och den spenderade vi ute och sen grillade lite...

Av Linnea - 30 juni 2013 16:59

Just nu pratar Niclas i telefon med sin lärare som ringde honom angående bilar ;-) Niclas bytte ju så kylarfläkten fungerade i bilen och läraren ville väll göra likadant och ringer och frågar om hjälp :-) händig min man är ;-) Vi körde ut Alice ti...

Av Linnea - 28 juni 2013 08:04


Idag är det äntligen fredag, och idag är en bra dag. Har haft några tuffa dagar och i tisdags kväll tog jag faktiskt en lugnande, den första på typ ett år men hade sån ångest och kunde inte somna. Men idag känns det bättre fast jag är trött, Alice ...

Av Linnea - 25 juni 2013 18:52


Idag skulle jag praktisera men har vart lite jobbigt dom senaste dagarna så sköt upp det till imorn, vill inte men måste. Vill bara lägga mig under täcket och sova bort tid men jag vet att det bara gör saken värre. Fick svar från läkaren ang svet...

Av Linnea - 24 juni 2013 09:45

En ny vecka och idag är jag och Alice hemma själva, och vad trottsig hon är ;-) kastar saker om hon inte får som hon vill och slänger sig på golvet :-p bara att andas och vara bestämd. Niclas mådde ju inte bra i fredags så vi kunde inte fira mids...

Ovido - Quiz & Flashcards